Det er viktig for oss at det skal være enkelt å ha oversikt over AutoPASS-avtalen din. Med ny Min side har vi fokusert på brukervennlighet, det skal være raskt og enkelt å finne fram til dine fakturaer, passeringer eller gjøre endringer på avtalen. Min side skal være skalerbar, slik at du også skal kunne gjøre dette rett fra mobilen eller nettbrettet ditt.

Hvordan logger du deg inn på Min side?

Du vil logge deg inn med BankID. Sikker identifisering og signering med BankID gjør innloggingen trygg, effektiv og enkelt.

Første gang du logger deg inn på Min side, logger du deg inn via link som er blitt sendt til deg på e-post. Du vil da komme rett inn på avtalen din. 

Har du ikke mottatt en e-post fra oss? Kontakt oss på telefon, så hjelper vi deg. 

Dette er noe av det du vil kunne gjøre på Min side

  • Se dine bompasseringer
  • Se dine fakturaer og betalingsinformasjon 
  • Bestille ny bombrikke 
  • Bestille feste til bombrikke
  • Endre bilnummer på bombrikke
  • Avslutte AutoPASS-avtale på solgt bil

Logg inn på Min side

Ofte stilte spørsmål om Min side 

På Min side har du alt på ett sted

Bruker du i dag Mine kjøretøy? Funksjonene som du har nå i Mine kjøretøy, vil du få i ny Min side. Du vil kunne legge til flere kjøretøy og hente passeringer fra en valgfri periode eller valgfri faktura. Mine kjøretøy er derfor avviklet, og du vi finne alt det du trenger på Min side. 

Har du tidligere mottatt passeringsfiler, så vil du ikke kunne få det lenger. Det er enklere å nå ta dette ut fra Min side. Du kan også ta i bruk vårt nye API.

Nye API'er

Ønsker du å integrere Min side mot eget system  for din bedrifts? Det utviklet nye APIer for dette. Ta kontakt med oss hvis du ønsker mer informasjon og dokumentasjon rundt dette.