Det er viktig for oss at det skal være enkelt å ha oversikt over AutoPASS-avtalene for våre bedriftskunder. Med ny selvbetjeningsløsning har vi fokusert på brukervennlighet, det skal være raskt og enkelt å finne fram til dine fakturaer, passeringer eller gjøre endringer på avtalen. 

Hvordan logger du deg inn?

Du vil logge deg inn med BankID. Første gang du logger deg inn, logger du deg inn via link som er blitt sendt til deg på e-post. Du vil da komme rett inn på avtalen din. 

Logg inn 

Har du ikke mottatt en e-post fra oss? Kontakt oss på telefon, så hjelper vi deg. 

Gi flere tilgang 

Du kan nå gi flere tilgang til avtalen din. 

Dette er noe av det du vil kunne gjøre: 

  • Se dine bompasseringer
  • Se dine fakturaer og betalingsinformasjon 
  • Bestille ny bombrikke 
  • Bestille feste til bombrikke
  • Endre bilnummer på bombrikke
  • Avslutte AutoPASS-avtale på solgt bil

Ofte stilte spørsmål 

I selvbetjeningsløsningen har du alt på ett sted

Bruker du i dag Mine kjøretøy? Funksjonene som du har nå i Mine kjøretøy, vil du få i ny Min side. Du vil kunne legge til flere kjøretøy og hente passeringer fra en valgfri periode eller valgfri faktura. Mine kjøretøy er derfor avviklet, og du vi finne alt det du trenger på Min side. 

Har du tidligere mottatt passeringsfiler, så vil du ikke kunne få det lenger. Det er enklere å nå ta dette ut fra Min side. Du kan også ta i bruk vårt nye API.

Nye API'er

Ønsker du å integrere Min side mot eget system  for din bedrifts? Det utviklet nye APIer for dette. Ta kontakt med oss hvis du ønsker mer informasjon og dokumentasjon rundt dette.