Til innhold
  • Privat
  • Bedrift
  • English
  • Min side
  • Kundeservice
  • AutoPASS
  • Priser og betaling
  • Bompengekalkulator
  • Kundeservice
  • English
  • Kundeservice
  • Ofte stilte spørsmål
  • Fjellinjen Utsteder bytter navn til Fremtind Service

Ofte stilte spørsmål knyttet til navnednring til Fremtind Service

Ofte stilte spørsmål

Her kan du finne svar på de vanligste spørsmålene knyttet til navnendering fra Fjellinjen Utsteder til Fremtind Service, hva betyr det for deg?

  • Hva betyr dette for deg?

    Du trenger ikke gjøre noe. Du beholder AutoPASS-brikken din, mottar fakturaen på samme måte som før og betaler  fakturaen til samme kontonummer som før. Eneste forskjell er at fakturaen betales til Fremtind Service.  

  • Vil jeg få faktura på samme måte som før?

    Ja, det eneste som blir annerledes er at faktura du mottar etter 1.desember betaler du til Fremtind Service. Avtalegiro- og eFaktura-avtaler fortsetter som før, uten at du trenger å gjøre noen endringer i nettbanken. 

  • Må jeg gjøre noe med AvtaleGiro- og/eller eFaktura-avtalen min?

    Nei, Avtalegiro- og eFaktura-avtaler fortsetter som før uten at du trenger å gjøre noen endringer. 

  • Betaler jeg til samme kontonummer som før?

    Ja, du betaler til samme kontornummer som du har betalt til Fjellinjen Utsteder. 

  • Hva skjer hvis jeg betaler til et annet kontonummer enn det som står på fakturaen?

    Hvis du betaler til et annet fakturanummer enn det som står på fakturaen, for eksempel kontonummeret til Fjellinjen AS, vil din innbetaling automatisk bli tilbakebetalt til deg, og innbetalingen blir ikke registrert. Hvis du ikke betaler på nytt innen forfallsdato, vil det ble sendt ut et inkassovarsel.

  • Hva skjer med Min side?

    Min side er som før. Logger deg inn med bankID og du har full oversikt over AutoPASS-avtalen din.

    Logg deg inn på Min side 

  • Hva skjer med Fjellinjens app?

    I forbindelse med navneendring er Fjellinjen sin app avviklet. Du finner oversikt over alle dine passeringer og fakturaer på Min side. Du kan også endre bilnummer, eller legge til ny bil på avtalen. 

  • Hvor skal jeg bestille AutoPASS-brikke(avtale)?

    Du kan bestille AutoPASS avtale her.

    Bestill AutoPASS-avtale

  • Hvordan kontakter jeg Fremtind Service?

    Vi har samme telefonnummer som før, 22 98 40 00. Du kan også nå oss på chat eller kontakte oss via vårt kontaktskjema

    Kontakt kundeservice

  • Hvorfor selges Fjellinjen Utsteder nå?

    Salget er i tråd med Utstederforskriften og som følge av bompengereformen. Etter utgangen av 2020 kan ikke et bompengeselskap lenger eie en AutoPASS-utsteder.  Du kan her lese mer om bompengereformen og en utsteders sin rolle. 

  • Vil salget endre på hva bompengene går til?

    Nei, inntektene fra bomstasjonene vil gå til finansiering av de lokale tiltakene tiltakene knyttet til bompengeområdet. Det vil si at bomstasjonene i foreksempel i og rundt Oslo vil gå til finansiering av tiltakene i Oslopakke 3 akkurat som før. 

  • Vil Fremtind Forsikring ha tilgang til mine passeringsopplysninger?

    Det er kun Fremtind Service som har tilgang til passeringsdata, med mindre du gir samtykke til at de kan deles med noen andre. 

Fremtind Service AS
Postboks 459 Sentrum 
0105 Oslo
 

 

logo fremtind

  • Om oss
  • Nyhetsarkiv
  • Personvern
  • Forsikring
Design og utvikling: CoreTrek | Publiseringsløsning: CorePublish
Chat med oss

Fyll ut feltene under for å starte en chat:

Loading...