Det kan være ulike årsaker til det.

  • Skrevet feil kundenummer. Kundenummeret finner du øverst til høyre på fakturaen din. 
  • Skrevet feil registreringsnummer. Du skriver inn registreringsnummeret til en av bilene du har avtale på, og pass på at det er uten mellomrom eller andre spesialtegn.
  • Bruker feil type innlogging. Kunder med registrert adresse i Norge skal logge seg inn med BankID. Kunder som har registrert adresse utenfor Norge skal logge seg inn med brukernavn og passord.
  • For privatkunder må første innlogging gjenføres av personen avtalen står registrert på
  • Hvis punktene ovenfor ikke er tilfelle, kan en årsak være at brannmuren til PC'en stopper tilgangen. Det anbefales da å logge seg inn via mobiltelefon eller nettbrett. 

Hvorfor kommer jeg til en blank side når jeg logger meg inn?

Kommer du til en blank side hvor du kun ser at du kan velge aktør og velge mellom privatperson eller bedrift, men ser ikke avtalen din, kan det være heng i innloggingen. Prøv å logge deg helt ut og så inn igjen. 

  • Trykk på profil-ikonet øverst til høyre
  • Trykk på logg ut
  • Logg deg så inn igjen med BankID