Du beholder AutoPASS-brikken og kundenummeret du allerede har, og får de samme fordelene med AutoPASS-avtalen. Du trenger ikke å gjøre noe med bombrikken eller avtalen. 

Ny Min side fra 17. januar

Fra og med 17. januar kan du enkelt endre avtalen selv og se dine bompasseringer fra 13. januar og utover på Min side på fremtindservice.no. Her finner du også fakturaer fra Fremtind Service.

Slik logger du inn 

Faktura kan komme på en annen måte

Første faktura fra Fremtind Service kan komme på en annen måte enn det du er vant til, avhengig hva slags avtale du har med banken din eller Vipps.  

Les mer på ofte stilte spørsmål

Hvem kan jeg kontakte?

Du kan enkelt endre avtalen selv og se fakturaer og bompasseringer på Min side på fremtindservice.no.

Hvis du har spørsmål som gjelder fra tiden før 13. januar eller faktura sendt fra BPS Nord eller Vegfinans, kontakt ditt tidligere bompengeselskap. For andre spørsmål er det Fremtind Service som kan hjelpe deg.

Vi har økt kapasiteten på kundesenteret slik at vi kan hjelpe både nye og eksisterende kunder. 

Avtalevilkår

Det er ingen vesentlige endringer i avtalevilkårene. 

 

Vi ønsker deg hjertelig velkommen til Fremtind Service!