Til innhold
  • Privat
  • Bedrift
  • English
  • Min side
  • Kundeservice
  • AutoPASS
  • Priser og betaling
  • Bompengekalkulator
  • Priser og betaling
    • Faktura
    • Elektronisk faktura
    • Informasjon om inkasso
    • Ofte stilte spørsmål
  • English
  • Priser og betaling
  • Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Her kan du finne svar på noen av våre mest vanlige spørsmål om faktura

  • Hvor ofte sender dere ut faktura?

    Hvor ofte vi sender ut faktura kommer an på hvor mye du kjører.


    Hvis du kjører for over 500 kr i måneden vil vi sende deg faktura en gang i måneden. Hvis du kjører mindre enn 500 kr på en måned vil du få faktura når du har kjørt for over 500 kr eller innen fem måneder. 

    Når sender vi faktura?
    BeløpNår faktura sendes
    500 kr eller merHver måned
    Mindre enn 500 krInntil 5 måneder

     

     

     

  • Hva skjer hvis jeg betaler til Fjellinjen AS sitt kontonummer?

    Ettersom vi er nå to seperate selskap, vil Fjellinjen automatisk tilbakebetale det du har betalt til de. Hvis du ikke betaler fakturaen til oss, Fremtind Service, innen forfall vil du få inkassovarsel. 

  • Jeg ønsker å betale en faktura, men mangler betalingsinformasjon.

    Logg deg inn på Min side. Under kategorien "Faktura" i menyen til venstre finner du oversikt over dine fakturaer. Her ser du også passeringene og betalingsinfo. 

     

  • Hvor finner jeg kopi av mine fakturaer?

    Du finner dine fakturaer på Min side.

    Logg deg inn på  Min side. Under kategorien "Faktura" i menyen til venstre finner du oversikt over dine fakturaer. Her ser du også passeringene og betalingsinfo. 

    Trenger du regelmessig kopi av fakturaene dine anbefaler vi deg å opprette eFaktura eller e-postfaktura. Da vil du framover få faktura tilsendt som pdf enten i banken eller på e-post.

    Hvis du har mottatt faktura i Vipps, finner du ogsp kopi av fakturaene i Vipps-appen.

     

  • Hvor finner jeg oversikt over mine fakturaer?

    Du finner oversikt over dine fakturaer på Min side.

    Under kategorien "Faktura" i menyen til venstre finner du oversikt over dine fakturaer. Du ser hvilke som er betalt, sendt og ubetalte. Her finner du også betalingsinformasjon og passeringsdetaljer ved å trykke på hake-symbolet til venstre for fakturanummeret. 

    Finner du ikke fakturaen din, sjekk om du søker på riktig dato. Det kan endres øverst til venstre. 

  • Hvor finner jeg oversikt over ubetalte fakturaer?

    Logg deg inn på Min side. Der har du full oversikt over dine fakturaer, og kan se om det er noen ubetalte fakturaer. 

  • Kan jeg få faktura sendt som eFaktura eller AvtaleGiro?

    Se oversikt over de ulike løsningene for elektronisk faktura.

    Elektronisk faktura 

  • Jeg ønsker ikke å motta regninger i Vipps, hva gjør jeg?

    Hvis du ikke ønsker regninger i Vipps har du to valg. Enten kan du opprette AvtaleGiro i nettbanken eller så må du deaktivere Vipps Regninger i Vipps-appen.

    Hvis du ønsker å deaktivere Vipps Regninger gjør du:

    1. Logg deg inn i Vipps-appen
    2. Klikk på "profil" nederst til høyre 
    3. Klikk på "betalingsvalg"
    4. Under regninger ser du "motta regninger i Vipps". Klikk på den oransje knappen til høyre så den blir gråhvit. Vipps Regninger er nå deaktivert

    Husk at hvis du deaktiverer Vipps Regninger før en utestående faktura er betalt, må du betale fakturaen manuelt. Du finner betalingsinformasjonen på fakturaen i Vipps eller på Min side. 

     

  • Hvorfor har jeg fått faktura på en bil jeg har solgt?

    Den vanligste årsaken til at du kan få en faktura for en bil du har solgt er at AutoPASS-avtalen ikke er sagt opp. Våre systemer er ikke knyttet opp mot Statens vegvesens motorvognregister, derfor er det viktig at du varsler oss parallelt ved bilbytte.  

    Du kan avslutte avtalen din på Min side.

    Det kan også være at passeringene som er fakturert er fra før bilen ble solgt. På fakturaen ser du når og hvor bompasseringene er fra. Du har også full oversikt over bompasseingene som er fakturert på Min side.

     

  • Hvorfor har jeg blitt fakturert for en bompassering på et sted jeg aldri har vært?

    Det kan dessverre skje at bompasseringer blir feil avlest en sjelden gang. Bilskiltet er i så fall feiltolket, og bompasseringen blir da fakturert til feil person. 

    Hvis du har blitt fakturert for en bompassering på et sted du aldri har vært, kontakt oss slik at vi kan se nærmere på saken. Er det en feilregistrerte bompassering som er registrert med bilde og ikke bombrikken sletter vi bompasseringen og du får en ny faktura. 

Viser 1-10 av 11 artikler
  • Første
  • Forrige
  • 1
  • 2
  • Neste
  • Siste

Priser og betaling

  • Faktura
  • Elektronisk faktura
  • Informasjon om inkasso
  • Ofte stilte spørsmål

Fremtind Service AS
Postboks 459 Sentrum 
0105 Oslo
 

 

logo fremtind

  • Om oss
  • Nyhetsarkiv
  • Personvern
  • Forsikring
Design og utvikling: CoreTrek | Publiseringsløsning: CorePublish
Chat med oss

Fyll ut feltene under for å starte en chat:

Loading...