Min side
Her kan du finne svar på de mest stilte spørsmålene om Min side.
Her kan du finne svar på de mest stilte spørsmålene om Min side.
Du logger deg inn på Min side med BankID.
Første gang logger du deg inn via lenke som du mottar på e-post. Hvis du ikke har mottatt e-post med innloggimgslenke, ta kontakt med oss og vi sender deg lenke.
Det kan være ulike årsaker til at du får feilmeldingen "noe gikk galt" eller "Accsess denied" når du logger deg inn.
Hvis du beholder brikken kan du bruke den på ny bil senere, husk da å registrere nytt registreringsnummer når det er aktuelt. Hvis du krysser av for at du ikke skal bruke brikken igjen, vil du få tilbake depositumet for brikken. Du kan kaste brikken som elektrisk avfall etter at avtalen er avsluttet.
Hvis du ønsker å eksportere dine passeringer til en CSV-fil-følger du disse stegene:
Trenger du regelmessig kopi av fakturaene dine anbefaler vi å opprette eFaktura eller e-postfaktura. Da vil du fremover få faktura tilsendt som PDF enten i banken eller på e-post.
Hvis du får faktura i Vipps finner du også kopi av fakturaene i Vipps-appen.
Avtalen er personlig, så du kan ikke endre navn og fødselsdato.
Det finner du under "utslipp og miljøklasse" på Statens vegvesen sine nettsider.
I noen tilfeller kan det være forskjellig sum på passeringsoversikt på PDF-fil og CSV-fil. Det kan skje hvis det i periden er passeringer som er kreditert eller hvis det er sendt ut ny brikke og det er fakturert depositum for brikken.
I CSV-filen ser du kun det som skal betales, mens i PDF-filen ser du både passeringer som skal betales og passeringer som skal krediteres, og eventuelt brikkedepositum.
Fyll ut feltene under for å starte en chat: