Min side
Her kan du finne svar på våre mest stilte spørsmål om Min side.
Her kan du finne svar på våre mest stilte spørsmål om Min side.
For å bli bedriftskunde må du fylle ut et skjema for å inngå AutoPASS-avtale.
Du mottar så en e-post fra oss med lenke til førstegangs innlogging.
Senere bruker du din BankID for innlogging.
Har du ikke mottatt e-post med lenke for innlogging, eller av andre grunner ikke har fått tilgang, må du kontakte oss for å få en ny e-post med lenke.
Det kan være ulike årsaker til at du får feilmeldingen "noe gikk galt" eller "Access denied" når du logger deg inn.
Ønsker du å bruke bombrikken i en annen bil kan endre avtalen din. Dette gjør du ved å logge inn og flytte brikken over til en ny bil.
Har du allerede kjøpt ny bil kan du logge inn å flytte brikken din over til den nye bilen under "Gjør endringer" og "Flytt brikke".
Hvis du har avsluttet avtalen men vil beholde brikken for bruke den på en ny bil senere, må du velge den inaktive brikken/avtalen under avtaleoversikt og flytte brikken over til ny bil. Hvis du krysser av for at du ikke skal bruke brikken igjen, vil du få tilbake depositumet for brikken og du kan kaste den som elektronisk avfall.
Sånn avslutter du avtalen:
Hvis du ønsker å eksportere dine passeringer til en CSV-fil-følger du disse stegene:
Trenger du regelmessig kopi av fakturaene dine anbefaler vi å opprette eFaktura. Da vil du fremover få faktura tilsendt som PDF enten i banken eller på e-post.
Hvis du får faktura i Vipps finner du også kopi av fakturaene i Vipps-appen.
Du kan endre e-post, telefonnummer, adresse, og legge til fakturaadresse og leveringsadresse.
Du kan ikke endre navn og fødselsdato, fordi avtalen er personlig knyttet opp mot deg.
Min side
Det finner du under "utslipp og miljøklasse" på Statens vegvesen sine nettsider.
I noen tilfeller kan det være forskjellig sum på passeringsoversikt på PDF-fil og CSV-fil. Det kan skje hvis det i perioden er passeringer som er kreditert eller hvis det er sendt ut ny brikke og det er fakturert depositum for brikken.
I CSV-filen ser du kun det som skal betales, mens i PDF-filen ser du både passeringer som skal betales og passeringer som skal krediteres, og eventuelt brikkedepositum.
Fyll ut feltene under for å starte en chat: