1. Ofte stilte spørsmål

Har du spørsmål om Min side, faktura, passeringer, eller hvordan du kan gjøre endringer på avtalen din? Her kan du finne svar på de spørsmålene kundene våre stiller oftest. 
Ofte stilte spørsmål

2. Enkel selvbetjening

På Min side kan du endre avtalen din, legge til ny brikke, og se oversikt over passeringer, fakturaer og betalinger. 

Første gang du logger inn på et kundeforhold du har fra før må du skrive inn kundenummeret ditt. Du finner kundenummeret øverst til høyre på fakturaene du har fått fra oss.  
Logg inn

3. Chat med oss

Trenger du hjelp til noe du ikke kan løse selv på Min side kan du chatte med oss. Chat er bemannet hverdager mellom kl 08.00 og 18.00. 
Start en chat

4. Kontaktskjema 

Har du blitt belastet for en passering du mener er feil eller har opplevd noe annet som ikke stemmer, kan du sende en klage til oss. Det gjør du ved å fylle ut et kontaktskjema. Vi svarer fortløpende hverdager mellom kl 08.00 og 18.00.

Merk! Vi kan ikke gjøre endringer på avtalen din eller avslutte avtalen via kontaktskjemaet. 
Fyll ut kontaktskjema