Kundeservice
Har du spørsmål til bompengeavtalen eller behov for å gjøre endringer? Vi kan hjelpe deg på flere måter.
1. Ofte stilte spørsmål
Har du et spørsmål om faktura, passeringer eller hvordan du skal logge inn? Eller lurer du på hvordan du kan gjøre endringer på avtalen din? Her kan du finne svar på noen av de spørsmålene kundene våre oftest stiller oss.
2. Enkel selvbetjening
Skal du endre bilnummer eller legge til ny brikke på avtalen din? Eller vil du se dine passeringer, fakturaer og betalinger? Logg inn for å få full oversikt over avtalene dine og for å gjøre endringer.
Første gang du logger inn må du skrive inn kundenummeret ditt. Du finner kundenummeret øverst til høyre på fakturaene du har fått fra oss.
3. Chat med oss
Hvis du trenger hjelp til noe du ikke kan løse selv på min side kan du chatte med oss. Chat er bemannet alle hverdager mellom kl 08.00 og 18.00.
4. Kontaktskjema
Hvis du har blitt belastet for en passering du mener er feil eller har opplevd noe annet du mener er galt kan, kan du sende en klage til oss. Det gjør du ved å fylle ut et kontaktskjema.
Merk! Vi kan ikke gjøre endringer på avtalen din eller avslutte avtalen med utgangspunkt i kontaktskjemaet. For å gjøre endringer må du logge inn.