Opptak
Fremtind Service gjør opptak av innkommende telefonsamtaler til kundeservice. Dette gjøres for kunder og ansattes sikkerhet, for dokumentasjon, og for å styrke intern opplæring.

Vi ber om ditt samtykke når vi ønsker å gjøre opptak av en samtale. Du vil opplyses om dette når du ringer inn til oss.

Fremtind Service vil sikre at avtale-, adresse- og bilendringer gjort via telefon til kundeservice dokumenteres, og kan spores for å oppklare eventuelle uenigheter ved utførte endringer foretatt under samtalen. Vi kan finne ditt opptak basert på telefonnummer, tidspunkt eller hvem du var i kontakt med.

Opptakene slettes løpende etter 90 dager. Innen 90 dager har du som kunde mottatt ny faktura og kan se eventuelle endringer som er utført. Husk at du alltid kan logge inn på fremtindservice.no for å sjekke endringer knyttet til din avtale og ditt kundeforhold.

Lagring av chat og e-post
For å gi deg den beste kundeservicen lagrer vi e-poster og chatsamtaler der du har oppgitt din kontaktinformasjon. Da lagres dine samtaler og vi kan enklere hjelpe deg neste gang du kontakter vår kundeservice. Oppgir du ikke personopplysninger klarer vi ikke å knytte samtalen til deg som kunde, og du mister dokumentasjon på hva som blir skrevet eller gjort.

Be om innsyn
Du kan be om innsyn og utlevering av dine personlige opplysninger her.