Til innhold
  • Privat
  • Bedrift
  • English
  • Logg inn
  • AutoPASS
  • Faktura og priser
  • Kundeservice
  • Kundeservice
    • Ofte stilte spørsmål
      • Faktura
      • Min side
      • AutoPASS-avtale
      • Priser
      • Kunder fra BPS Nord eller Vegfinans
  • English
  • Kundeservice
  • Ofte stilte spørsmål
  • AutoPASS-avtale

AutoPASS-avtale

Her kan du finne svar på de vanligste spørsmålene om AutoPASS-avtale og bombrikke.

  • Hvordan bestiller jeg AutoPASS-avtale?

    Du bestiller avtale og bombrikke på Min side. Logg deg inn med Bank-ID, opprett avtale og følg stegene.

    Bestill

  • Hva er fordelene med en AutoPASS-avtale?

    Les mer om fordelene

  • Koster det penger å skaffe seg en AutoPASS-avtale?

    Nei, det gjør det ikke. Det er ikke noen månedsavgift eller årsavgift på AutoPASS-avtalen. Du betaler kun et depostitum på kr. 200 for bombrikken i tillegg til bompasseringer du har hatt. Depositumet får du tilbake når du avslutter avtalen din. 

  • Hva er avtalebetingelsene?

    Les avtalebetingelsene her

  • Hvor kan jeg bruke bombrikken?

    Du kan bruke bombrikken i hele Norge.

    • Alle AutoPASS-bomstasjoner
    • Alle ferjer i Norge som er knyttet til AutoPASS for ferje
    • Ferjen Bastø-Fosen mellom Moss og Horten 
    • En rekke ferjer og broer i hele Norden 

     

     

  • Hvor kan jeg få nytt feste til bombrikken?

    Du kan bestille feste til bombrikken på Min side.
    Bestill feste til bombrikken

  • Hvordan monterer jeg bombrikken?

    Hvordan monterer jeg bombrikke 

  • Hva må jeg gjøre når jeg skal selge bilen min?

    Det er viktig å avslutte AutoPASS-avtalen med én gang på Min side. AutoPASS-avtalen er personlig. Hvis du tar ut brikken, men ikke sier opp avtalen, må du fortsatt betale for passeringene til den gamle bilen.

    Les mer

  • Hvordan endrer jeg opplysninger på avtalen min?

    Du kan enkelt endre avtalen på Min side. 

    Husk at du selv er ansvarlig for å oppdatere opplysninger som kjøretøy og postadresse.

    Merk at avtalen og bombrikken er personlig, du kan derfor ikke endre navn på avtalen. 

    Logg inn

  • Hvordan avslutter jeg avtalen på min solgte bil?

    • Logg inn på Min side
    • Under "Avtale" finner du "Mine kjøretøy og brikker"
    • Trykk på "Fjern et kjøretøy"
    • Velg brikke/kjøretøy som du skal avslutte
    • Trykk «Neste» og følg stegene for å avslutte kjøretøyet

    Hvis du beholder brikken kan du bruke den på ny bil senere, husk da å registrere nytt registreringsnummer når det er aktuelt. Hvis du krysser av for at du ikke skal bruke brikken igjen, vil du få tilbake depositumet for brikken. Du kan kaste brikken som elektrisk avfall etter at avtalen er avsluttet.

  • Hvordan kan jeg endre adresse, e-postadresse eller telefonnummer på avtalen min?

    • Logg inn på Min side
    • Klikk på ikonet ved siden av navnet ditt
    • Velg "Profil"
    • Du kan endre e-post, telefonnummer, adresse og legge til en egen adresse for faktura eller brikker

    Avtalen er personlig, så du kan ikke endre navn og fødselsdato. 

     

     

  • Jeg opprettet avtale hos Vegfinans, hvorfor er jeg kunde av dere?

    Vi tar over Vegfinans sine AutoPASS-kunder. Derfor vil alle nye kunder av Vegfinans AS automatisk bli kunde av oss. Du får samme rabatt og samme vilkår. Brikken og faktura kommer fra Fremtind Service.

    Les mer om overtagelsen

Kundeservice

  • Ofte stilte spørsmål
    • Faktura
    • Min side
    • AutoPASS-avtale
    • Priser
    • Kunder fra BPS Nord eller Vegfinans

Fremtind Service AS
Postboks 393 Sentrum 
0103 Oslo
 

 

logo fremtind

  • Kontakt oss
  • Om oss
  • Nyhetsarkiv
  • Personvern
  • Forsikring
Design og utvikling: CoreTrek | Publiseringsløsning: CorePublish
Chat med oss

Fyll ut feltene under for å starte en chat:

Loading...