Til innhold
  • Privat
  • Bedrift
  • English
  • Min side
  • Kundeservice
  • AutoPASS
  • Priser og betaling
  • Bompengekalkulator
  • Kundeservice
  • English
  • Kundeservice
  • Ofte stilte spørsmål
  • AutoPASS-avtale

AutoPASS-avtale

Her kan du finne svar på de vanligste spørsmålene om AutoPASS-avtale.

  • Hvordan bestiller jeg en AutoPASS-avtale?

    Du kan skaffe deg avtale på våre nettsider her:

    Inngå AutoPASS-avtale

  • Hva er fordelene med en AutoPASS-avtale?

    • Du får 20 % rabatt på dine bompasseringer
    • Du får fra 10-50 % rabatt på flere ferjer i Norge
    • Du får alle dine bompasseringer samlet på en faktura
    • AutoPASS-avtalen er gyldig i hele Norge, samt flere broer og ferjer i Sverige og Danmark
    • Med AutoPASS-avtale får du fordelene timesregel og månedstak på dine passeringer

    Bestill AutoPASS-avtale 

  • Koster det penger å skaffe seg en AutoPASS-avtale?

    Nei, det gjør det ikke. Det er ikke noen månedsavgift eller årsavgift på AutoPASS-avtalen. Du betaler kun et depostitum på kr. 200 for bombrikken i tillegg til bompasseringer du har hatt. Depositumet får du tilbake når du avslutter avtalen din. 

  • Hva skriver jeg under på når jeg signerer en AutoPASS-avtale?

    Avtalebetingelsene for AutoPASS-avtalen finner du her

  • Hvor kan jeg bruke AutoPASS-brikken?

    En AutoPASS-brikke er gyldig i alle AutoPASS- og EasyGo-anlegg i Norge, Sverige og Danmark. I tillegg kan du bruke den på en rekke ferjer i Norge Du finner mer informasjon på AutoPASS.no, EasyGo.com og autopassferje.no.

  • Hvor kan jeg få nytt feste til bombrikken?

    Du kan bestille feste til bombrikken her:

    Bestill feste til bombrikken
     

  • Hvordan kan jeg avslutte avtalen min?

    Hvis du skal bruke bombrikken på en ny bil senere kan du fryse den på Min side.

    Hvis du ikke skal bruke bombrikken på ny bil senere kan du avslutte den på Min side. Du vil da få tilbake depositumet enten direkte på bankkonto eller så blir det trukket fra på sluttregningen hvis det er noe utestående på avtalen din. 
    Brikken kan kastes som elektronisk avfall. 

  • Hvordan endrer jeg opplysninger på AutoPASS-avtalen min?

    Du er selv ansvarlig for å oppdatere opplysninger på AutoPASS-avtalen din som bilnummer og postadresse. Du kan enkelt endre opplysninger på avtalen på Min side. 

    Merk at avtalen og bombrikken er personlig, du kan derfor ikke endre navn på avtalen. 
     

  • Hva må jeg gjøre når jeg skal selge bilen min?

    Når du selger kjøretøyet ditt, er det viktig å huske på å avslutte AutoPASS-avatlen med en gang. 

    Skal bomrikken brukes på et nytt kjøretøy, må du endre bilnummeret på bombrikken. Da blir også AutoPASS-avtalen avsluttet på det solgte kjøretøyet.

    Det anbefales å ha en avtale med ny eier om hvem som skal betale for eventuelle bompasseringer på salgsdagen, slik at det enkelt kan gjøres opp internt i tilfelle faktura for passeringer etter salgstidspunkt skulle bli sendt til deg.

    Hvordan sier jeg opp AutoPASS-avtalen når bilen skal selges?

  • Hvordan fester jeg bombrikken?

    Slik fester du bombrikken din:

    1. Fjern eventuell gammel bombrikke. Her kan du se hvordan du fjerner den. 
    2. Rengjør der du skal feste bombrikken med våtservietten du har fått, ikke bruk såpe. Pass på at bilvinduet er helt tørt før du fester bombrikken. 
    3. Ta bort papiret på den ene siden av borrelåsen og fest den på det markerte området på bombrikken.
    4. Ta bort papiret på den andre siden av borrelåsen og trykk bombrikken mot bilvinduet. Press i 10 sekunder. 

    Les mer om hvordan du fester jeg bombrikke riktig i AutoPASS-sin mal. 

Fremtind Service AS
Postboks 393 Sentrum 
0103 Oslo
 

 

logo fremtind

  • Om oss
  • Nyhetsarkiv
  • Personvern
  • Forsikring
Design og utvikling: CoreTrek | Publiseringsløsning: CorePublish
Chat med oss

Fyll ut feltene under for å starte en chat:

Loading...